CrossFit_Peetri_fb_ig_1

– CrossFit kujutab endast kõige mitmekülgsemat jõu– ja vastupidavustreeningu vormi, kus igas treeningus rakendatakse teie keha tööle kui ühtne tervik. Selleks kasutame kõiki liikumise vorme ning elemente paljudest valdkondadestvõimlemine, kergejõustik, raskejõustik, keharaskusega– ja aeroobne treening, staatilised harjutused. Kõige tähtsam on tahe liikuda ja hakata seda tegema läbi korrektsete liikumismustrite, mida ka igapäevaselt inimestele õpetame 

– CrossFit on mõeldud kõigilealates väikestest lastest kuni eakamate inimesteni, sest kõiki meid ühendab ju sama tegurliikumine. Kindlasti ei pea muretsema selle pärast, et füüsiline vorm pole piisavalt hea CrossFit´iga alustamiseks. Treeningud on üles ehitatud nii, et neid on võimalik kohaldada vastavalt iga osaleja võimete järgi. Eesmärk on liikuda ja seda nautida ning ning teha seda vastavalt hetkevormile. 

– CrossFit erineb tavalisest rühmatreeningust selle poolest, et kõik meie treenerid keskenduvad treenijate hetkevõimetele ning mõistavad koheselt, mida inimene suudab teha. Vastavalt sellele kohandame kava ja vajadusel lihtsustame või asendame harjutused, soovitame raskused ja õpetame treeningute käigus neid tehniliselt korrektselt tegema. Klassi tempo ja ülesehitus on CrossFit´is sellisena loodud, et väikese rühmaga korraga tegeledes suudab treener kõigiga suhelda ja leida kõige optimaalsema treeningkoormuse antud päevaks või kavaks. CrossFit klassi päevakava on iga päev erinev, mistõttu on treenijal alati huvitav järgmisesse treeningusse tulla. Treenerid aitavad läbi juhendamise ja jälgimise inimeste liikumiskvaliteeti parandada, mille tulemusel toimuvad nii vaimsed kui füüsilised muutused ning treenijad muutuvad osavamaks, enesekindlamaks, tugevamaks ning nende vorm paraneb. 

Treenerite motivatsioon on näha inimesi õigesti liikumas ja stabiilselt arenemas, avastades endas võimekusi teha midagi, mis veel pool aastat tagasi võimatuna või tehtamatuna tundus. See võib olla nii lihtne, kui ühe kätekõverduse või rippes kätekõverduse (lõuatõmbe) tegemine, küki või jõutõmbe korrektne sooritus. Kõik algab baasharjutustest ja –liigutustest ning iga treenija edasiminek motiveerib treenereid. 

 

Priit MeierMeier

Priit Meier, 33a, abielus ja 2 last

 https://www.facebook.com/profile.php?id=535148149 

Antud hetkel ettevõtja, kes tegeleb ihu ja hingega Tallinn CrossFit´i ülestöötamisega. Käsil on ka teisi projekte ja toimetamisi. Eelnevalt olen töötanud klienditeenindajana hotellis, siis Kaitseväes ning seilanud ka maailma ookeanitel laevakaitsjana. 

Hobisid on palju- spordivaldkonnas on need loomulikult keha mitmekülgne arendamine (CrossFit), sangpommisport, jalgpall, ragbi, võrkpall, suusatamine, rulluisutamine. Lisaks eelnevatele metsas matkamine, jahil käimine, relvad ja laskesport. Viimasel ajal on hobide nimekirja lisandunud lammutamine, ehitamine ning projektide kirjutamine. Tänu kaitseväeteenistusele õnnestus kokku puutuda väga paljude erinevate alade, inimeste ja tegevustega ning need on tugevalt mõjutanud minu igapäevast elu ja huvisid. 

Saavutusi ja kordaminekuid on elus ette tulnud, kõige tähtsamad neist on pisipoja sünd ning sellega kaasnev isaroll. Sportlikest saavutustest pean oluliseks mitmekordseid Kaitseväe ning Eesti meistritiitleid sangpommi kahevõistluses, Eesti koondise esindamist jalgpallis (U-17) ning ragbis. Kaitseväes teenides sai osa võetud  ka legendaarsest Erna Retkest, kus võit jäi napilt saavutamata (2. 3. ja 4. koht erinevatel aastatel), lisaks Põrgupõhja Retke võit ning maailma raskeimal patrullvõistlusel Cambrian Patrol saavutatud hõbemedal.  

Esmane kokkupuude CrossFit´iga oli esimesel Afganistani missioonil 2008. aastal, kus koos sõprade USA merejalaväelastega sai sarnase põhimõttega treeninguid tehtud. Edasiste aastate jooksul kasutasin oma treeningutes pidevat keha „üllatamist“ ning funktsionaalseid harjutusi, mis tagasid mitmekülgse arengu ja võimaldasid kõiki teenistusega kaasnevaid füüsilisi ja vaimsed katsumusi kergelt läbida. CrossFit´i avastasin enda jaoks lõplikult 2014. aastal läbi sõprade ja tuttavate ning olin meeldivalt üllatunud, kui detailseks see oli aastatega arenenud ja mida kõike mul veel õppida on. Üks asi viis teiseni ning tekkiski plaan Tallinn CrossFit´i spordiklubi loomiseks, et pakkuda rohkematele inimestele võimalust ja teadmisi ennast funktsionaalselt treenida. 

Minu rolliks Tallinn CrossFit´is on eelkõige majandamine ja tagamine, et klientidel ja personalil oleks kõik vajaminev olemas ning saaksid treeningutest ja üksteise seltskonnast täit mõnu tunda. Treeningute läbiviimine, ürituste korraldamine ning erinevate ideede teostamine on lisaks eelnevale vaid väike osa minu tulevastest ülesannetest. 

Tulevikuplaanid on suured, sest keegi ei taha ju madalalt lennata. Saladusi reeta ei saa, seega pean jääma tagasihoidlikuks ja üldsõnaliseks- mitmekülgsus, valikute ja võimaluste suurendamine, sportlik edu ning sõbralikkus. CrossFit massidesse ning loodetavasti muutub Eesti spordimaastikul nii mõndagi 😉 

Minu soovitused on vägagi lihtsad- kunagi pole liiga hilja, et alustada. Kunagi pole ka liiga hilja, et veel kaugemale pürgida. Tulge trenni, tutvuge meie meeskonna ja üksteisega ning liigutage ennast igapäevaselt. Ja kõik, kes te mingi põhjusel arvate, et CrossFit pole teie jaoks, see on liiga raske või peate ennast enne alustamist vormi ajama- andke meile võimalus need müüdid purustada 😉  

 

Bogdan JasevitsBogdan

– CF-L1 Trainer – Personal Trainer EQF Level 4 

 Nii kaua, kui mäletan, olen koguaeg elanud aktiivset eluviisi. Kooli ajal olen proovile pannud ennast peaaegu kõikides spordialades: mägironimine, karate, korvpall, võrkpall ja kardisport on vaid mõned nendest. Kõige kauem, 12 aastat, mängisin jalgpalli, kus tulin Eesti noorte meistriks ja Eesti saalijalgpalli meistriks aastal 2012.   

 Kokkupuude jõu- või fitness treeningutega oli viimastel kooli aastatel. Enne esimeste raskuste tõstmist jõusaalis, veetsin aega Tallinna parkides, kus tegelesin Calisthenics`ga ning  keharaskusega jõuharjutustega. Push ups, handstand push ups, squats, dips, pull ups, muscle ups olid need harjutused, mida kogu aeg kombineerisin ja proovisin areneda.  

Kui 2012 aastal ülikooli läksin, sattusin tegelema jõutõstmisega ning hiljem liitusin ülikooli powerlifting klubiga. Kahe aasta pärast proovisin ennast kohalikus jõutõstmise meistrivõistluses, kus püstitasin oma vanuse ja keharaskuse kategoorias rekordi rinnalt surumises.  

2016 aastal tegin oma esimese Crossfit trenni. Sellest hetkest sai minust suur Crossfit fänn. Oli kohe näha, et Crossfit on mitmekülgne spordiala, mis ühendab mingi määral peaaegu kõiki alasid, millega ma kunagi olen tegelenud. Kui esimest korda tulin Tallinn Crossfiti olin üllatunud klubi filosoofiaga, mis rõhutab tervislikku liikumist inimestele, teadsin kohe, et soovin liituda selle klubi meeskonnaga. Treeneri töö annab mulle võimaluse suhelda inimestega, aidata neid füüsiliselt areneda ja samal ajal õppida igapäevaselt midagi uut. Tallinn Crossfitis, vaatamata sellele kui väsinud inimesed on peale trenni, on nende nägudel alati naeratus ja see on parim tunne nii treenijatele kui ka treeneritele!  

Soovitan kõigile tulla trenni, kuna Crossfit on kõigepealt seltskond, mis ühendab erineva taustaga inimesi ja pakub rasket aga lõbusat ning mitmekülgset treeningut, mis viib teid elu parimasse vormi!